Facebook

Dobre jedzenie jest jedną z naszych pasji.

Wierzymy, że aby czuć się częścią Natury, człowiek powinien żywić się tylko naturalnymi produktami, bez konserwantów i dodatków przemysłowych. Zgodnie z tą zasadą tworzymy nasze domowe przetwory. Wszystkie produkty sprzedawane w Spiżarni pochodzą wyłącznie z surowców od sprawdzonych dostawców. Kulinarnych natchnień szukamy podróżując przede wszystkim po polskich ogródkach, sadach, lokalnych restauracjach i bazarach, ale także korzystamy z dziedzictwa innych narodów. Celem naszych wypraw w poszukiwaniu nieznanych smaków są przede wszystkim targowiska i jarmarki. Kochamy ich nieład i sezonową obfitość. To one dają nam impuls do tworzenia niepowtarzalnych kompozycji – połączenia nowoczesności z tradycją.

 

Jak robimy nasze przetwory

 

Tradycyjne produkty marki Spiżarnia zostały niedawno wyróżnione poprzez przyjęcie do Sieci Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsza – organizacji, która skupia tradycyjne przetwory wytwarzane na zielonych rejonach województwa mazowieckiego. Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsza należy do sieci ogólnoeuropejskiej.

 

 

Odbieramy dyplom Sieci Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsza

Więcej o Sieci Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsza - tutaj 

 

Nasze domowe konfitury, syropy, soki i przetwory zostały docenione przez media, które wielokrotnie pisały o naszej firmie i naszych produktach:

 

Puls Biznesu o naszych domowych przetworach

Puls Biznesu, luty, 2014
O tym, w jaki sposób rozwijała się nasza firma, co oferuje swoim klientom oraz jakie polskie domowe konfitury i tradycyjne przetwory cieszą się zainteresowaniem przed okresem Bożego Narodzenia, można przeczytać w artykule „Ze Spiżarni w Małym Dworku” w tygodniku Puls Biznesu.

 

tradycyjne produkty Spiżarnia

Gazeta Wyborcza, kwiecień 2012
Skąd wziął się pomysł na firmę Spiżarnia i jakie były jej początki – o tym wszystkim można się dowiedzieć z artykułu „Figi z koniakiem albo musztardą z calvadosem”, który ukazał się na łamach Gazety Wyborczej.

 

Nasze domowe konfitury w NewsweekuNewsweek, wrzesień, 2011
Artykuł o tym, jak sprzedaż domowych przetworów przekształciła się w firmę będącą źródłem dochodu. Tekst prezentuje model biznesowy Spiżarni oraz mocne strony, które stanowią o sukcesie naszej marki.

 

 Kuchnia doceniła nasze konfitury

Kuchnia, 2011
Magazyn Kuchnia już tyle lat temu, bo w wydaniu listopadowym, w 2011 roku, czyli w piątym roku istnienia Spiżarni, określił naszą markę jako znajomą, domową i przyjazną. Zostały uznane i wychwalone między innymi nasze domowe konfitury, miody, nieklarowane soki i syropy.

 

Sukces pisał o naszych sokach

Sukces, wrzesień, 2010
Na czym polega “Sukces tradycyjnych przysmaków” - ten temat poruszył magazyn Sukces, swoim wrześniowym wydaniu w 2010 roku.
Na szczególną uwagę, już w pierwszych zdaniach, zasłużyły syropy z malin z miodem lub lipą, tradycyjna konfitura z wiśni, świeżo tarty chrzan naturalnie zakwaszony. W całym artykule pochlebnie zostaje wymieniona szeroka gama naszych produktów, a także opinie na temat marki oraz uznanie za jakość. Tak jak wspomniano, właśnie ze względu na jakość, świąteczne kosze prezentowe co roku, cieszą się dużą popularnością.
My przypominamy, że przegotowujemy również zestawy personalizowane.

 

Top Class o naszych przetworach

Top Class, luty 2010
Uwagę zwrócił na nas magazyn Top Class (luty 2010). W magazynie wspomniano o naszych domowych konfiturach, syropach i przetworach. My przypominamy, że również w naszym sklepie internetowym dostępne są zestawy prezentowe.

 

Gala o tradycyjnych produktach Spiżarnia

 

Gala, luty 2008
Nasza konfitura z płatków róż, przygotowana według tradycyjnej receptury, została uznana przez tygodnik Gala.

 

Przejdź do kontaktu

Gwarancja jakości

Dajemy 100% gwarancji na zakupione w naszym sklepie produkty

Tradycyjna kuchnia

   Nasze produkty wytwarzane są wyłącznie w oparciu o  oryginalne receptury

 

Wyborny smak

Gwarantujemy wyborny smak naszych produktów