Facebook

Regulamin

Gwarancja jakości

Wierzymy w jakość i wyborny smak naszych produktów.

Dlatego dajemy 100% gwarancji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie.

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie pochodzą wyłącznie z surowców od sprawdzonych dostawców. Poza nielicznymi wyjątkami wykorzystujemy jedynie polskie surowce. Nasze produkty wytwarzane są w oparciu o oryginalne, tradycyjne receptury bez dodatków przemysłowych. Nasze produkty zostały wyróżnione przyjęciem do Sieci Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsza.

Posiadamy certyfikat HACCAP.

Gwarancja zwrotu towaru

1. Każdy klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony lub otworzony.

2. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu na adres naszej firmy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dane osobowe, które były wykorzystane przy zakupie towaru w naszym sklepie internetowym. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.


3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.


4. Towar uszkodzony lub niepełnowartościowy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

 

Kim jesteśmy?

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.spiżarnia.net.pl prowadzony jest przez firmę No1 Beata Lidia Martynowska. Ul. Tapetowa 7a, 03-083 Warszawa. nr NIP 951 132 29 62.

2. Spiżarniane wyroby powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowane konsumentów jedzeniem smacznym, zdrowym, przygotowanym w oparciu o tradycyjne przepisy. Ta obserwacja zainspirowała nas do stworzenia marki „Spiżarnia” oferującej pyszne, zdrowe, tradycyjne polskie wyroby. Unikalne, ręcznie wykonane opakowanie podkreśla ekskluzywność wyrobów i powoduje, że wyróżniają się one na półce sklepowej.  Nasze wyroby są dystrybuowane do najlepszych delikatesów oraz  sklepów specjalistycznych. Spiżarniane przysmaki można również znaleźć w sklepach duty-free na polskich lotniskach, a także w sklepach z polską żywnością w krajach Unii Europejskiej.

3. Założycielka naszej firmy, Beata Martynowska, została uhonorowana prestiżową nagrodą „Kobieta przedsiębiorcza roku 2005” przyznawaną przez firmę AVON.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejszy strona internetowa jest obsługiwana przez firmę No.1 Beata Lidia Martynowska . Ul. Tapetowa 7a, 03-083 Warszawa. nr NIP 951 132 29 62. Polityka prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies. Korzystając z naszej strony potwierdzają Państwo akceptację niniejszych warunków. W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag oraz wniosków dotyczących niniejszej polityki ochrony prywatności i plików Cookies, prosimy o skontaktowanie się z nami na nasz adres podany w polu kontakt.


Stosowane przez nas Cookies są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować nasz serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. 

COOKIES

Wykorzystujemy dwa typy plików Cookies:

1. Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki.
2. Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.
Wykorzystujemy Cookies w następujących celach:

a. konfiguracji nasze strony - dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika;
b. analiz i badań oraz audytu oglądalności;

c. świadczenia usług reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika;
d. analiz i badań oraz audytu oglądalności - zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analitycs.

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do swojego urządzenia. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

Wszelkie zmiany dotyczące polityki ochrony prywatności i plików Cookies będą udostępniane na niniejszej stronie.

JAK KUPOWAĆ?

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.spizarnia.net.pl. Przed złożeniem zamówienia prosimy naszych stałych Klientów o zalogowanie się lub – gdy odwiedzają nas po raz pierwszy – o założenie konta w naszym sklepie. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e‑mailem informację o jego przyjęciu przez sklep. W przypadku gdy pojawia się jakikolwiek problem z realizacją zamówienia, sklep kontaktuje się z klientem telefonicznie.

2. Zakupów w sklepie www.spizarnia.net.pl dokonywać mogą tylko osoby pełnoletnie.

3. Osoby dostarczające zakupy uprawnione są do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek nabywcy.

4. Zamówienia można składać przez całą dobę i we wszystkie dni roku. O ewentualnych przerwach w działalności naszego sklepu informujemy na stronie głównej.

5. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:


a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu go przez nas mailem.


b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po otrzymaniu przelewu na konto firmy,


c) w przypadku zamówień płatnych formami elektronicznymi – po dokonaniu płatności elektronicznej za pomocą wszystkich dostępnych form płatności oferowanych przez www.platnosci.pl

6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w naszym magazynie. Strony naszych ofert są systematycznie aktualizowane. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, klient zostanie poinformowany o tym osobiście ( mail lub telefon ).


7. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia nasz pracownik może skontaktować się z Państwem pod podany przez Państwa numer telefonu. W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia. 

8. W przypadku czasowej niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient podejmie decyzję o dalszym sposobie jego realizacji:
ˇ częściowa realizacja,
ˇ wydłużenie czasu oczekiwania,
ˇ zmiana części zamówienia – np. zamówienie towaru o podobnej specyfice lub cenie
ˇ anulowanie całości zamówienia.

W przypadku dokonania płatności elektronicznej przez Klienta gwarantujemy częściowy lub całkowity zwrot dokonanych przez klienta płatności w zależności od określonego przez Klienta dalszego sposobu realizacji zamówienia (patrz wyżej).

9. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

10. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT to powinien podać tą informację w polu uwagi przy finalizowaniu zamówienia.

11. Dostawa produktów realizowana jest w cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia uwidocznionej przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu.

12. Ceny produktów są cenami detalicznymi i zawierają wszystkie cła i podatki. Ceny podano w złotówkach

13. Cena detaliczna nie obejmuje kosztów przesyłki.

14. Stosowane w sklepie rabaty i promocje nie podlegają sumowaniu.

15. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

16. Koszty dostawy są wyliczane w momencie zatwierdzenia zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

17. Wszystkie dane osobowe są gromadzone wyłącznie w celu obsługi Klientów przez firmę No1 Beata Lidia Martynowska. Dane podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883). Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę No1 Beata Lidia Martynowska.

18. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą No1 Beata Lidia Martynowska. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub paragonu.

19. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.

20. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

21. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie oraz zmian cen.

Jeżeli podczas rejestracji Klient, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji, wyrazi na to zgodę, będzie otrzymywał na podany wcześniej adres poczty elektronicznej informacje o ofertach specjalnych i promocjach www.spizarnia.net.pl. W przypadku braku wyrażenia takiej zgody, Klient nie otrzyma od serwisu żadnej korespondencji nie związanej z procesem realizacji zamówienia.

Warunki Dostawy

1. Termin otrzymania przesyłki równy jest czasowi jej realizacji (pakowanie) oraz czasowi dostawy. Klient dokonuje wyboru preferowanego czasu dostawy podczas składania zamówienia. W przypadku gdy termin ten jest niemożliwy do realizacji, klient otrzymuje każdorazowo informację o nowym terminie dostawy.

2. Koszt dostawy na terenie Polski
     14,23 złotych netto + VAT (razem 17,50 zł) – do 30 kg. wagi
     Zamówienia o wartości powyżej 100 zł brutto - dostawa na terenie Polski bezpłatna

3. Terminy realizacji zamówień:

Zamówienie złożone w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny: 15:00 – realizowane jest w ciągu 2-4 dni. Zamówienie złożone w dni ustawowo wolne od pracy lub w soboty i niedziele realizowane jest w ciągu 2-4 dni od pierwszego dnia roboczego, przypadającego po dniu świątecznym.

Klient określa preferowany czas, godzinę realizacji zamówienia podczas składania zamówienia. O ile Klient wyrazi takie życzenie, zamówiony towar może zostać dostarczony w terminie późniejszym niż wynikający w powyższych zapisów.

 PŁATNOŚĆ

Płatności dokonywać można kartą kredytową, przelewem oraz powszechnie dostępnymi metodami płatności elektronicznych. 

Możliwe jest również dokonanie płatności gotówką przy odbiorze zamówionego towaru.

Celem obsługi płatności elektronicznych korzystamy z usług serwisu
Platnosci.pl, który umożliwia zamawiającym dokonanie płatności za pomocą następujących metod:

1. przelewem mTRANSFER z rachunku bankowego prowadzonego przez mBank,
2. przelewem Płacę z Inteligo z rachunku bankowego prowadzonego przez Inteligo,
3. przelewem MultiTransfer z rachunku bankowego prowadzonego przez MultiBank,
4. przelewem Przelew24 z rachunku bankowego prowadzonego przez BZWBK,
5. przelewem Płać z Nordea z rachunku bankowego prowadzonego przez Nordea Bank Polski,
6. przelewem z rachunku bankowego prowadzonego przez BPH,
7. przelewem z rachunku bankowego prowadzonego przez ING BankOnLine,
8. przelewem z rachunku bankowego prowadzonego przez PKO BP Inteligo,
9. przelewem z rachunku bankowego prowadzonego przez inny bank, niż wymienione powyżej,
10. przy użyciu kart płatniczych wydawanych przez banki w systemach: VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB, JCB, POLCARD, PBK STYL, oraz, w zależności od banku wystawcy karty, również przy użyciu kart VISA Electron. Transakcje nie mogą być realizowane z użyciem kart elektronic znych: VISA Electron banków, które nie wydały zgody na tego typu transakcje, wszystkich kart Maestro, MasterCard Electronic oraz POLCARD BIS.


Informacja o kanałach płatności:

1. mtransfer
2. multitransfer
3. płacę z inteligo
4. przelew24
5. płać z nordea
6. płacę z pko inteligo
7. przelew z bph
8. przelew z ING Bank Śląski
9. karta płatnicza

Po zaakceptowaniu wprowadzonych danych identyfikacyjnych zostaniesz
przekierowany na strony serwisu www.platnosci.pl, który obsługuje dla nas
wpłaty dokonywane kartami płatniczymi i poproszony o podanie:


1. adresu email
2. imienia i nazwiska
3. numeru PESEL


Po poprawnym wprowadzeniu powyższych danych - trafisz na strony PolCardu,
gdzie zostanie autoryzowana Twoja płatność kartą. Autoryzacja Twojej
płatności trafi ponownie do www.platnosci.pl, które w ciągu 24 godzin
ostatecznie potwierdzą płatność.

 

Dane osobowe

1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu zamówienia (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) jest Beata Lidia Martynowska, Warszawie, 03-083  ul. Tapetowa 7A

2. Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe podane przez Klienta przy rejestracji konta przechowywane są przez cały okres posiadania tego konta w serwisie spizarnia.net.pl dla celów realizacji i obsługi zamówień (w tym: rozpatrywanie reklamacji) zgodnie z Regulaminem, jak również do celów marketingowych, do czasu wycofania zgód (Klient może je wycofać w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

Możliwość dostępu do danych osobowych mają podmioty świadczące dla www.spizarnia.net.pl usługi informatyczne oraz dostawcy zamówień złożonych przez Klienta w sklepie internetowym.

Dane osobowe zostaną zanonimizowane w momencie usunięcia konta w serwisie www.spizarnia.net.pl za wyjątkiem następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, historia zamówień oraz informacja o wyrażonych zgodach, które będą przechowywane przez okres 3 lat od usunięcia Konta dla celów rozpatrywania reklamacji oraz komunikacji marketingowej, chyba że zostanie wyrażony sprzeciw wobec przetwarzania ich.

W razie dodatkowych pytań należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych:
e-mail: martynowska@spizarnia.net.pl, tel: +48 607 348 91

3. Wgląd do danych osobowych

Klient może w każdym czasie domagać się wglądu do swoich danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub zaprzestania ich przetwarzania

4. Wyrażanie zgód

Wszystkie zgody są dobrowolne.  Każdą ze zgód Klient może wyrazić na etapie zakładania konta w serwisie www.spizarnia.netpl, jak i później, w ustawieniach swojego profilu.
Każda z wyrażonych uprzednio zgód może być wycofana przez Klienta w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem) lub poprzez kontakt telefoniczny z Administratorem Danych Osobowych pod numerem +48 607 348 918

5. Treści zgód

Klient może w dowolnym momencie dobrowolnie wyrazić lub wycofać zgody w formie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. adresu e-mail, przez No.1 Beata Lidia Martynowska z siedzibą w Warszawie, ul, Tapetowa 7A 03-083  w celu kierowania do mnie marketingu bezpośredniego, tj. newslettera, informacji handlowych oraz kuponów rabatowych.

Powyższe zgody wchodzą w życie w momencie ich wyrażenia i tak samo tracą ważność w chwili wycofania ich przez Klienta.